Voorbereiding - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Arjan Derksen - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Arjan Derksen - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg Arjan

03 Mei 2014 | Nederland, Hengelo

Gisteren 16 km gelopen in twee etappes, 10 met rugzak, rest zonder.
Een emaillijst is gemaakt en jullie krijgen eventuele verslagen in de mail. Dit 'loopt' via waarbenjij.nu (santiagopelgrim)
Lichtgewicht slaapzak en outdoorbroek is gekocht.
Pakklijst is gemaakt en hoop dat het onder de 18 kilo blijft.
Anders het motto: less is more, dus tandenborstel doormidden breken, 1 paar sokken minder, etc.
Weet overigens niet hoeveel WiFi-pointes er in de Pyreneeën zijn, maar ik zie wel.

  • 03 Mei 2014 - 23:59

    Martijn:

    Eerste verslag is correct binnen hoor! Mooi dat het werkt.

  • 04 Mei 2014 - 16:12

    Marja:

    Inderdaad werkt goed. Succes

  • 04 Mei 2014 - 17:47

    Frans:

    Hallo Arjan,
    Met enige verbazing heb ik gelezen dat je van plan bent om onder de 18 kg te blijven op je Camino.
    Nou dat is dan ongeveer 9 - 10 kg teveel. Ik vraag me af wat je allemaal meeneemt.
    Op : caminofrans.waarbenjij.nu staan mijn caminoverslagen en mijn paklijst, als mede mijn voorbereidingen.
    Misschien heb je wat aan.
    Je kunt me altijd nog mailen voor eventuele vragen.
    Voor straks;
    Buen Camino

  • 05 Mei 2014 - 15:55

    Arjan:

    Alles gewogen, 9 kilo wordt het.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjan

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 16411

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Santiago de compostella

Landen bezocht: