Nabrander 13 mei - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Arjan Derksen - WaarBenJij.nu Nabrander 13 mei - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Arjan Derksen - WaarBenJij.nu

Nabrander 13 mei

Door: Arjan

Blijf op de hoogte en volg Arjan

13 Mei 2014 | Nederland, Hengelo

De avondmaaltijd gisteren was een vermaak op zich. 4 Chinezen maken mosselen met knoflook, een Engelse spicy kip met curry, ik met een eenvoudige pasta en iemand staat in de tuin meditatie oefeningen te doen. Waar kom je vandaan, hoe is het met je, zal ik dit even voor je afwassen zijn veelgehoorde vragen. Aan de tafel waar ik zit schuift een Italiaanse man en een Noorse vrouw. Iedereen kan van elkaar proeven en brood wordt gedeeld. Het leven is zo simpel. Ik begin te snappen dat je bevangen kunt worden door het pelgrimvirus en ik heb nog geen stap gezet.
Nog even een brokje chocolade scoren want Astorga is DE chocolade stad van Spanje.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arjan

Actief sinds 01 Mei 2014
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 16388

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

13 Mei 2014 - 27 Mei 2014

Santiago de compostella

Landen bezocht: